یکی بود یکی نبود
تسلیت قلب صبورم


       

یکی بود یکی نبود

اونی که بود توبودی،اونی که تو قلب تو نبود من بودم!

یکی داشت یکی نداشت،اونی که داشت توبودی اونی که جزتوهیچکسو نداشت من بودم!

یکی رفت یکی نرفت،اونی که رفت تو بودی اونی که جزتودنبال هیچکس نرفت من بودم.....

                                                 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت11:13---2 ارديبهشت 1392
perfecte mohamad jon modir: ghorbonet mahdi jon

@sM@
ساعت16:38---30 فروردين 1392
merccc ba in postaye ghashanget mohammad

Mostafa
ساعت14:08---26 فروردين 1392
اینم به خاطر تو
خوبه حالا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب: یکی بود یکی نبود,,,,ساعت توسط mohammad| |



قالب جديد وبلاگ پيچك دات نت